Wednesday 14 September 2011

rosak la...

wei3..nux au x..td bru je aku g lepak kt karaoke box..best r..lama gler x koke..suare pon da ilang da kemerduannya..hehe<law ad yg nk muntah silakan>
................
aku terharu gak coz ad kawan2 lelaki yg still nak lepax nan aku walaupun lpas insiden aku meroyan aritu..
at least aku taw dorang faham aku...kdg2 aser bkwan ngan dak olaki beratus2 kali lebih baik drpada kwan ngan pmpuan..ok,maybe statement aku ni dalam kategori merenyam aka gtal..tp btol la..
lelaki ni law dgn kawan2 dorang ad cam satu sifat mghargai taw..pmpuan lak..baik setara mane pon ko dgn die,last2 kt blkg ngumpat gak...
ni based on pgalaman aku jek..so aku prefer kwn nan lelaki more than kawam ngan pmpuan yg cma tau jdi talam dua muka,bukan kueh seri muke ye..sila semak kamus peribahasa anda..

No comments:

Post a Comment