Thursday 15 September 2011

mamat niey memang la...1

k...aku nak story la cket sal sorg mamat..die ni kire ex aku la..(eh ye ke ni)lets call him Mr.M..lantak r..
lepas putus nan die aku ni kire cam sengsara la gak,ayat senang..MEROYAN..kire x ley time prpisahan ktorang..dhla satu kolej,ary2 ngadap muke die..makan pon nampk die..sayang sgt la kononnyer..
dan smpai satu tahap aku dah jadi cam stalker,<scary lak ngan diri sdiri>,all things y die buat aku akan amik tau,smua y happen kt die,kire 24/7 tu cme die jeeeee....cam lahanat je kan aku mse tu
tp korang penah rase x  feel dilayan cam puteri raja,manja2 terutama ble korang jnis yg jiwa batu simen cam aku,memg la layan jiwang jadinye kan,sbb tu r aku gle kt mamat ney...walaupon pas die tggal aku(sobs..sobs)


......................

smbung cter
aku pnah blik umah die,fmily die memg baik,umah lak dpn surau maka harusla aku pon jadi baik kan3...
p die ad 1 prkara y aku kurg suke,die suke tpu parents die,letih woi nak nasehat kt kepala batu cam dier,p skang aku cma gtawu pape sal die kt anak sdara die y duk kt umah..so parents die x r isau kan law ad pape..tp die x tau..law tau mampos aku kna bambu sebb myebok hal org...tp dah namanya stalker kan..haruslah berwibawa..smua harus amik taw..
tp die  x brubah,smpai skang die still camtu jek..still tpu parents die,walaupun aku syang die,law nak kapel blik pon aku x sggup coz mak ayah die ley tpu..apelagi aku..insan hina<wachaaa>

No comments:

Post a Comment