Monday 3 October 2011

ho..ho..holiday la..

salam to sewelianz smua,
annoying kan tajuk..huhu
x dep yg best so x update blog

ad picture jep..

nux tgok x>>

jeng3....

ney masa smpai..lps aku dah sumpah seranah si rosmah berjam2 cbb jalan dtutup cbb dye..pgi2 da wat dose

ney nux nek atas too..jaoh gler tmpt simpn brg

jap2 bli tiket

aku saje soh die ukur tinggi..kot2 kurang dapatla diskaun kan3

yg ney best..cam superman woo..tp aku sorg je nek..yg len x de bran

yg too aku x nek2..agak2 r nak berjimba dgn benda too

..cop2..kt cniey ad org muntah key
ko npk x too.nmpak x..aku balun bnde ney 2 kali..best dowh



mcm penyu dak..haha..kolam air pan as yg ktorang msok berendam ble da sejuk..n kua men blik pastu..aku x ley duk lame dlm ney cbnrnya..lemas gler

piye ne..x kenal...syuhhh

best dpt pelukan free dri srikandi ney..haha

mrh je ble aku ckp sme cm yg cbelah..tp ce tgok?/same kan2

dah3..last da ney...nux blik dah

No comments:

Post a Comment