Sunday 30 October 2011

Ini eMosi Tahap tInggi



okbai..
hehe gurau je..
X sabar kot raya aji tahun ney coz dgr2 cite adik3 aku raye skali..
umm x au la btol ke x.coz raye puase tu pun dgr gtu,p haram la...khabar pun x dgr.
untuk yang x tau aku,kak ngah and abang long stay dengan mak lepas parents kitorang cerai.
and 3 org lagi adik aku dengan ayah aku.

ok..
ayah aku polis plus sangat angkuh..bkn nak burukkan die but i know my father better.
just imagine la brape kali mak aku dapat jumpa adik2,n dahla yg paling bongsu masuk darjah 1 tahun ney...aku x sanggup tgok airmata mak aku tiap kali raya,salah sorang adik aku pon  amik UPSR.so its a hard thing for my mum asik pkir sal adik2 je..mak aku x blaja tinggi tapi alhamdulillah stakat ney die ley tanggung kami adik bradik..berbanding dgn ayah yang blaja tinggi tp agak bodoh sedikit di situ yer..

SOmerepekdah...
ok..tuhan tau ape y terbaik kan..my mum dapat hak lawatan adik2..
so kite tggu la 5 arybulan 11 ney..dapat x surat tu..law x dapat aku bakar pejebat biro guaman kuantan..
aku x gurau
perintah dapat dah lame p stiil mengedix x buat keje
......................
NEY FMILY AKU..LAST MAK AKU RAYE NGAN ADIK2

ADIK2 AKU..DA BESAR KOT SKUNK

NEY KAKAK AKU..
 MESTI TERTANYE AKU MANE KAN3..
jawapanyer x der..coz mase ni aku merajuk membawa diri..raye sorang2 kt umah sewa
so doakan je la aku dapat raye ngan adik2..brape taun da kot x jmpe adek2.....
to c-ah,bullah n betty..
I AM SERIOUSLY MISS YOU

3 comments:

  1. Hurmm sedih la plak sis bace. Hope dapat la mak tuh nengok anak yg die kandung selama 9bln bekumpul dpan mate die.. Hai lelaki2.. :(

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete