Sunday 30 October 2011

SALAH KE AKU NAK BERUBAH!!

hye...

aku tengah stress..
coz ad yg komen sal perubahan aku<bukan pasal body k>
tapi pasal aku x nak tinggal tudung..
means aku asik pakai je la skunk..
and smua jdi tibe2 so ade la bau2 mulut longkang...

x kisahla sangat kan.......

tapi nak tawu x camne aku ley jadi addict dgn tudung.
.x nak tau pon x pe aku nak citer gak.
.belog aku sukati la wey..

aku mimpi,nightmare..someone y aku sayang sgt2 leave me just for someone else,bezanya y membuastkan die tinggalkan aku is tudung..the other girl is bertudung and aku sangat sexy and tudung is hiasan kt umah..yes tudung ok..
and nightmare tu buatkan aku mula nampak pandangan orang sekeliling aku
kucing parsi la,mcm2 la..even ade yg panggil aku bohsia..slame ney aku x kisah sgt..but aku terfikir smpai bile,life is not about urself..its abaout all of us..
so slowly im takin myself to the right way..
tapi slowly la..
ape x melampau kah tetibe aku nak berpurdah berhijab bagai
slow2 ok...
 aku kena start slow2..

and ok la kawan aku yg kaki clubbing or kaki sexymexy still ley trime aku walaupun kdg2 dorang x selesa sket kot ngan aku..
logik la bile ko pakai bju bsar,sluar besar and bertudung tetibe g lepak bertepuk tampar dgn minah pakai skirt paras peha...mesti nampak janggal kan
ney lyn..kawan bek mase zaman clubbing dulu,cuti arytu aku ajak dye kua mkn2..sentap tengok aku atas bawah minah ney

ney adek dyba..zaman aku sexy mexy dulu dielah saksi..

muke terkejut coz aku x penah2 pakai suar jeans panjang slama dye knal aku..aku cma pakai skirt,leggings or suar jens pendek

mula2 jumpe..tros nak tgkap gambr

ney ayu..melayu-thai..geng clubbing gak p dye ney gle sket..aku asik kna baham je kot ary kua makan tu

maybe my last memories wit them

u my best partner after all

and jage mulut la ayu..mcm ikan yu tawu x mulut ko..haha

and walaupun fmily aku sdiri still x menghargai perubahan aku and still nampak aku buruk je.its okay
i build myself strong enough for a storm..
<x au betol ka dak,aku sauk jew tadi>

aku dah rase pahit manis dosa dan pahala..n skunk aku aser aku da buat pilihan aku



okbai

4 comments:

  1. Manis!!!!!!!!!! Hope berkekalan. And HOPE sgt2 hati ni terbuka jugak utk ttp aurat.

    ReplyDelete
  2. keep the spirit and kuatkn semangat k!!
    kte brubah pd yg lbih baik, ckup la yg menilainye hanya DIA..
    comel sgt ble brtudung =)

    ReplyDelete
  3. fikirkan tentang Allah bukan fikirkan tentang pendapat org lain :) true friend love just da way u're ;)

    ReplyDelete