Saturday 29 October 2011

suke GLER aku..

wee.kak rye yg aku khatamkan blog die dri zaman aku men tenet kai enset lagi reply comment aku...
korang x puas aty,ke jeles???...werk...
aku sangat terharu k..dulu mula2 baca smpai x tdo malam membawak ke pagi,sampai kawan aku pun pelik bende alah ape yg aku bace..berkorban beli hot ticket kowt smata2 nak bc blog die..

aku sangat susah suke kan something or someone..
n ku sangat suke my LADYRARA..k

wee..da mcm stalker kak rye r lak entry aku..x pe2
yg penting aku minat die owkey..x suke sile blah jauh2

3 comments:

  1. pasal header tu boleh. semua org boleh request. juz tinggalkan fb kat ruangan komen ok. tq

    ReplyDelete
  2. laa...tu kah? auw jangan taksub sangat, kak rai kentut busuk juga. kehkeh

    ReplyDelete
  3. NHY:SATGI SY P TGGAL FB K...
    KAK RYE...:masak sedap harus la kentut busuk,ye dak

    ReplyDelete