Saturday 29 October 2011

Knape Kite Perlukan Seorang Kakak>emo entry

its hard to believe that i couldnt see,u r always there beside me
thought i was alone,when no one to hold
u are always there beside me..

love u sister..

k..tajuk entry bese2 je,
y do we need a sister??
bg aku kakak adelah org pling pnting dlm idup aku n sebb aku cume ade sorang jer so die adelah musuh plus mber kpda aku..
mase kecik2 n sampai la skunk aku slalu ade benda y aku dengki kan kt die,die pandai,cun and kurus dari aku,n die sangat2 disyangi oleh parents aku...
my sister..1 and only

me!!annoying face there


memang muke ktorang npk same but sangt berbeza ok..
itu menjelaskan knape kami asik gaduh..p since da besar and aku slalu facing masalh yg buat aku hilang arah,tertekan and kadang2 buat kerja bodoh,die adelah diari aku,tempat aku curah masalh,die kaunselor aku..and aku x kan dengar cakap orang lain kcuali die.coz i know walaupun sejahat mane aku pada pandangan orang lain i have her to back me up.

aku da byk gler kot susahkan die,x de duit mtk ngan die,nangis pon kol die..gaduh ngan kawan pon kol die..but now i have to stop it..
sampai bile kot aku nak harapkan die jaga aku,
die pon kna jalani life die,tul dak,so skunk aku slowly x citer sgt kt die coz aku tau die akn risau if something happened..
aku sangat keras pada luaran but believe me,i love my family,my sister,my brother and all..and aku x ley than airmata bile citer sal fmily aku terutama lepas parents aku divorce 3-4 years ago..
its hard to be someone strong but i will keep trying.
thanks to be my sister Keisha Kay
u pretty

u sweet

u my love

u my only sister

and i hope it will be last forever

thanks to be there..


sobs...sobs<really miss my old family>

No comments:

Post a Comment